Informacje o planowanych do wykonania zadaniach w roku 2014
Poniżej prezentujemy zaplanowane zadania do realizacji w ramach projektu "Dolnosląskie smaki".
Wszystkich zainteresowanych podjęciem współpracy w ramach wybranych zadań prosimy o kontakt tel. 748148159 lub mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., w celu PRZEDŁOŻENIA OFERTY.
INFORMACJE O PLANOWANYCH DO WYKONANIA ZADANIACH W ROKU 2014
(z zastrzeżeniem możliwości wniesienia zmian w trakcie realizacji projektu)
Uwaga: uzupełniono o nowe zadania
I. |
Koszty bieżące |
Planowany czas realizacji |
|
A. |
Wynagrodzenie koordynatora projektu współpracy |
Wybór na etapie składnia wniosku o przyznanie pomocy |
|
B. |
Wynagrodzenie osób zaangażowanych w sprawną realizację projektu współpracy |
Wybór na etapie składnia wniosku o przyznanie pomocy |
|
C. |
Podróże służbowe |
Wybór na etapie składnia wniosku o przyznanie pomocy |
|
D. |
Wynagrodzenie za obsługę księgową projektu współpracy |
Wybór na etapie składnia wniosku o przyznanie pomocy |
|
F. |
Zakup materiałów biurowych |
Wybór na etapie składnia wniosku o przyznanie pomocy |
|
G. |
Opłaty bankowe |
Wybór na etapie składnia wniosku o przyznanie pomocy |
|
H. |
Doradztwo prawne |
Wybór na etapie składnia wniosku o przyznanie pomocy |
|
I. |
Opłaty pocztowe |
Wybór na etapie składnia wniosku o przyznanie pomocy |
|
J. |
Opłaty za telefon |
Wybór na etapie składnia wniosku o przyznanie pomocy |
|
Koszty operacyjne |
|||
II. |
Zidentyfikowanie przynajmniej 20 produktów lokalnych z terenu Lokalnych Grup Działania biorących udział w projekcie w okresie 12 miesięcy realizacji operacji. |
W ramach tego zadania planujemy stworzenie bazy danych producentów lokalnych oraz restauracji na terenie realizacji projektu współpracy, w celu wyłonienia potencjalnych uczestników projektu. Powstanie też strona internetowa informująca o rozpoczęciu realizacji projektu i zapraszająca do udziału w nim zainteresowane osoby. Pierwszy etap budowy strony i jej uruchomienie odbędzie się już w styczniu 2014 r. , drugi etap to rozbudowa strony m.in. o sklep, co zostało opisane i skalkulowane w budżecie niżej. Zostaną także wyprodukowane plakaty i ulotki o projekcie oraz zaproszenia na pierwsze spotkanie. W prasie lokalnej ukażą się ogłoszenia o realizowanym projekcie, odrębne w każdej z lokalnych grup działania biorących udział w projekcie. |
|
A. |
Akcje informacyjne o projekcie |
||
1. |
Uruchomienie strony www |
W ramach zadania zostanie wykupiona domena z rocznym abonamentem, serwer i hosting oraz certyfikat bezpieczeństwa dla strony. |
Pierwszy kwartał 2014 |
1.1 |
Wykup domeny/abonament na rok |
oferta |
|
1.2 |
Serwer i hosting/abonament |
oferta – koszt usunięto |
|
1.3 |
Certyfikat SSL/abonament na rok |
oferta |
|
1.4 |
Utworzenie strony internetowej |
oferta |
|
2. |
Publikacja ogłoszeń w prasie |
W ramach zadania planujemy zamieszczenie ogłoszeń prasowych w tygodnikach powiatowych. Ogłoszenia będą informowały o rozpoczęciu realizacji projektu współpracy. |
|
2.1 |
Publikacja ogłoszeń (powiat kłodzki) |
Euroregio Glacensis |
|
2.2 |
Publikacja ogłoszeń (powiat ząbkowicki) |
Expres Miejski |
|
3. |
Druki |
W ramach zadania zostaną wydrukowane plakaty informujące o projekcie, ulotki informacyjne, teczki reklamowe oraz zaproszenia na spotkania organizowane w ramach projektu. |
Drugi kwartał 2014 |
3.1 |
Druk plakatów A2 |
oferta |
|
3.2 |
Druk ulotek A5 |
oferta |
|
3.3 |
Druk teczek |
oferta |
|
3.4 |
Druk zaproszeń |
oferta |
|
3.5 |
Druk banerów reklamowych |
oferta |
|
4. |
Kolportaż plakatów i ulotek |
koszt usunięto |
|
B. |
Spotkania z uczestnikami projektu |
W ramach zdania zostaną zorganizowane w sumie 3 spotkania z uczestnikami projektu, przebieg każdego ze spotkań opisujemy poniżej. |
Drugi i trzeci kwartał 2014 |
1. |
Spotkanie informacyjne I |
Spotkanie zorganizowane odrębnie w każdej z lokalnych grup działania biorących udział w projekcie. Każda z grup zaprosi na spotkanie potencjalnych uczestników projektu, którymi będą lokalni producenci żywności oraz restauratorzy, przewidujemy, że będzie to do 40 osób w każdej z lokalnych grup działania. Na tym etapie ciężko jest wysądować, jakie będzie zainteresowanie projektem, więc należy mieć na uwadze, że osób może być mniej lub więcej niż zaplanowaliśmy. Podczas spotkania przewidujemy prezentację założeń projektu, prezentację warunków uczestnictwa w projekcie, każdy z uczestników otrzyma także wzór regulaminu uczestnictwa w projekcie , rozdane będą także ulotki i plakaty. Pod koniec spotkania planujemy także badanie ankietowe w celu zorientowania się jakie jest zainteresowanie udziałem w projekcie, ankieta będzie też wstępną deklaracją udziału. Następnie uczestnicy spotkania zostaną poinformowani o kolejnym spotkaniu na którym będą uczestniczyć już tylko osoby, które świadomie podejmą decyzję czynnego uczestnictwa w projekcie i wszystkich działaniach, które zostały zaplanowane. |
|
1.1 |
Wyżywienie uczestników KWS |
Przerwa kawowa, zakup ciastek, kawy, herbaty we własnym zakresie |
|
1.2 |
Wyżywienie uczestników Qwsi |
oferta |
|
1.3 |
Wynajem sali |
oferta |
|
2. |
Spotkanie prezentacyjne II |
Spotkanie zorganizowane wspólnie dla obu lokalnych grup działania biorących udział w projekcie, w spotkaniu wezmą udział zadeklarowani uczestnicy projektu, podczas spotkania zostaną zebrane deklaracje udziału w projekcie wraz z podpisanymi regulaminami udziału przez uczestników projektu. Podczas spotkania moderowanego przez zespół projektowy uczestnicy projektu, czyli lokalni producenci i restauratorzy zaprezentują siebie, swoje produkty i usługi. Partnerzy projektu zadecydowali wspólnie, że najwygodniejszym miejscem do zorganizowania tego spotkania, ze względu na dobry dojazd i porównywalną odległość dla wszystkich uczestników projektu będzie Hotel METRO w Boguszynie. Przewidujemy, że w spotkaniu weźmie udział ok. 50 osób, w tym prowadzący spotkanie i zaproszeni goście. Na spotkanie zamierzamy zaprosić firmę marketingową, która będzie wyłoniono do stworzenia strategii marki dla produktów. W trakcie prezentacji producentów i restauratorów przewidzieliśmy degustację produktów zakwalifikowanych do projektu. Przewidujemy też prezentację firmy marketingowej, która przedstawi wstępne założenia i propozycje dla tworzonej marki, będzie możliwość dyskusji na ten temat i zapoznania się firmy z producentami i restauratorami biorącymi udział w projekcie. |
|
2.1 |
Przerwa kawowa |
oferta |
|
2.2 |
Wynajem sali |
oferta |
|
2.3 |
Przygotowanie produktów do degustacji przez uczestników projektu |
||
2.4 |
Zakup naczyń do degustacji i przechowywania żywności |
W związku z tym, że przewidujemy co najmniej dwukrotną degustację produktów zamierzamy zakupić w ramach projektu tace, patery, wykałaczki, serwetki, naczynia jednorazowe, co ułatwi nam znacząco odpowiednie wyeksponowanie produktów i możliwość ich degustacji. Oferty : |
|
3. |
Spotkanie producentów i restauratorów z celebrytą III |
oferty |
|
3.1 |
Kontakt z celebrytą |
Umowy ustne z uczestnikami projektu |
|
3.1.1 |
Zakup próbek produktów lokalnych wraz zawiezieniem ich do celebryty |
Umowy ustne z uczestnikami projektu |
|
3.2 |
Opłaty hotelowe (sala, kuchnia, nocleg) |
oferty – usługi hotelowe, usługa konferansjerska, wynajem nagłośnienia i sprzętu multimedialnego z obsługą |
|
3.3 |
Przygotowanie produktów do degustacji przez uczestników projektu |
Umowy ustne z uczestnikami projektu |
|
III. |
Wypromowanie i certyfikacja przynajmniej 20 produktów lokalnych z terenu Lokalnych Grup Działania biorących udział w projekcie w okresie 12 miesięcy realizacji operacji |
Zadanie to będzie polegało na pomocy w wypromowaniu producentów i ich lokalnych produktów, w celu powiększenia ich sprzedaży. Promocja ma też zwrócić uwagę na jakość, smak i walory świeżej żywności bez konserwantów i innych środków chemicznych. W związku z tym powstanie dokument pn. strategia lokalnej marki, w którym znajdą się wszystkie elementy marketingu i sposoby jak skutecznie promować lokalne produkty jako wartość terenu lokalnych grup działania biorących udział w projekcie. |
|
A. |
Promocja produktów |
||
1. |
Strategia marki |
ZADANIE 1 – stworzenie strategii promocji i rozwoju produktów lokalnych z terenu dwóch Lokalnych Grup Działania: Kłodzkiej Wstęgi Sudetów i Qwsi, z elementami koncepcji kampanii marketingowo-promocyjnej dla marki lokalnej: Strategia promocji i rozwoju produktów z elementami marketingowo-promocyjnymi ZADANIE 2 – przygotowanie materiałów promocyjnych: 1.a. wykonanie filmów promocyjnych pokazy 1.b. wykonanie sesji zdjęciowych / pokazy 1.c. wykonanie sesji zdjęciowych / dania i produkty 2 Wykonanie strojów promocyjnych 3. a. Projekt katalogu 3. b. Druk katalogu 4. Prototypy opakowań + technologia 5. Druk metek promocyjnych Oferty. |
Pierwszy i drugi kwartał 2014 |
1.1 |
Stworzenie strategii marki i druk wydawnictw promocyjnych (agencja reklamowa) |
ZADANIE 1 – stworzenie strategii promocji i rozwoju produktów lokalnych z terenu dwóch Lokalnych Grup Działania: Kłodzkiej Wstęgi Sudetów i Qwsi, z elementami koncepcji kampanii marketingowo-promocyjnej dla marki lokalnej Wykonawca opracuje strategię z założeniami kampanii oraz stworzy linię graficzną projektów opartą na wypracowanej nazwie oraz haśle promocyjnym dla nowej marki produktów lokalnych z terenu 2 LGD. Opis strategii i koncepcji kampanii: • określenie celów strategii ZADANIE 2 – przygotowanie materiałów promocyjnych termin realizacji: do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy Wykonawca będzie czynnie uczestniczył w kolejnych etapach projektu w celu przygotowania materiałów promocyjnych, na które składać się będzie: 1. Wykonanie sesji zdjęciowych 2. Materiał ze spotkania z celebrytą wybranym do projektu (planowane spotkanie z celebrytą - 3 dni, miejsce: hotel lub restauracja na terenie powiatu kłodzkiego): a. wykonanie filmów promocyjnych (materiał filmowy nakręcony podczas spotkania celebryty z producentami i restauratorami), 3. Wykonanie strojów promocyjnych zaprojektowanych w strategii marki, strój powinien składać się minimum z elementu zakładanego na górę oraz nakrycia głowy: • 3 propozycje do wyboru 4. Projekt i druk katalogu z produktami lokalnymi występującymi w projekcie: • Format: 21 x 21 cm 5. Wykonanie prototypów opakowań zaprojektowanych w strategii marki oraz przygotowanie po jednym opakowaniu pokazowym wraz z procesem technologicznym produkcji opakowania (np. propozycja opakowania pudełko – przygotowanie jednego pokazowego pudełka + wykrojnik do niego) 6. Opracowanie graficzne i druk, w uzgodnieniu z Zamawiającym, metek informacyjno-promocyjnych według specyfikacji: • Format: ok. 10 x 3 cm |
|
1.2 |
Koszty zastrzeżenia znaku |
koszt usunięto |
Czwarty kwartał 2014 |
1.3 |
Certyfikacja producentów i restauracji – zakup ramek do certyfikatów |
W ramach projektu powstanie cała procedura i system certyfikacji produktów lokalnych i restauracji, które będą wprowadzać do swojego menu dania przygotowywane z lokalnych produktów. Pierwsze certyfikaty zostaną rozdane podczas trwania projektu a cały system zamierzamy kontynuować również po zakończeniu projektu, mając nadzieję, że system certyfikacji będzie odebrany pozytywnie przez społeczność lokalną i będzie pożądanym znakiem dla wszystkich lokalnych produktów, ponieważ będzie on kojarzony z prestiżem i zwiększeniem sprzedaży, zarówno produktów jak i usług oferowanych na terenie lokalnych grup działania. Przyznane certyfikaty będą drukowane w biurze i oprawiane w ramki. |
Czwarty kwartał 2014 |
2. |
Rozbudowa strony internetowej o elementy strategii marki |
Zgodnie z informacją zawartą wcześniej, strona internetowa dla projektu jest w trakcie realizacji, jej rozbudowa z którą związany jest ten koszt będzie możliwa dopiero po stworzeniu strategii marketingowej, stworzeniu znaku i haseł promocyjnych, w strategii zostanie też zaproponowana kolorystyka, na stronie będą zaprezentowane wszystkie certyfikowane produkty lokalne pod wspólną marką regionalną oraz będzie umożliwiony ich zakup przez Internet. W warstwie graficznej, zdjęciowej i tekstowej podkreślenie pozytywnie rozumianej wiejskości, innowacyjność przedsięwzięcia, oraz zdrowotny i ekologiczny charakter produktów. Projekt graficzny powinien być dostosowany do dostarczonej przez Zamawiającego strategii i wizualizacji marki. Oferta |
Czwarty kwartał 2014 |
3. |
Zakup wyposażenia promocyjno-sprzedażowego |
||
3.1 |
Zakup przyczep promocyjno-sprzedażowych wraz z wyposażeniem |
Koszt usunięto. |
|
3.1.1 |
Przetransportowanie przyczep |
Koszt usunięto. |
|
3.1.2 |
Rejestracja przyczepy |
Koszt usunięto. |
|
3.2 |
Zakup systemów wystawienniczych |
W związku z tym, że nie pozwolono nam na zakup przyczep gastronomicznych, które wydawały się najbardziej niezbędnym, racjonalnym, trwałym i efektywnym zakupem w ramach projektu, zostaliśmy zmuszeni do szukania innego rozwiązania, które chociaż w części spełni rolę która była przewidziana dla przyczep, aby można było zrealizować zaplanowany projekt a nie był to wydatek typu jednorazowa zabudowa stoiska, czyli pieniądze wydane w ramach jednej imprezy wystawienniczej, czyli kompletny brak przełożenia kosztów na efekty. Dlatego też chociaż w części widzimy ratunek dla całej tej sytuacji w możliwości zamiany wydatków z przyczep gastronomicznych na systemy wystawiennicze firmy CLEVER FRAME. Od razu informujemy, że firma nie prowadzi wynajmu, czy wyposażenia systemów, także taka forma współpracy nie jest możliwa. Jedynie możemy zakupić systemy i muszą to być te systemy, ze względu na ich właściwości i trwałość. Prosimy nie wskazywać nam innych rozwiązań, gdyż sprawdziliśmy, że inne rozwiązania nie spełniają naszych oczekiwań. Wybrany system jest innowacyjny, wielokrotnie nagradzany i co ważne możemy go używać w różnych konfiguracjach w zależności od imprezy. Dokładny opis systemu, wraz z katalogiem i możliwościami konfiguracji zakupionego systemu, wraz z wyceną przedkładamy w załączniku. Clever Frame jest modułowym systemem promocyjnym. Podstawowym elementem systemu jest lekka aluminiowa ramka, którą łączysz z innymi za pomocą specjalnych łączników, umożliwiających montaż bez narzędzi. Każda z ram pozwala również na dwustronną ekspozycję grafiki, którą łatwo i błyskawicznie zamontujesz do ramki za pomocą systemu magnesów. Ponieważ każda z ram jest osobnym modułem i zarazem nośnikiem grafiki, mamy możliwość dowolnej rekonfiguracji swojego zestawu. Po prostu – w zależności od miejsca, czasu i dostępnej przestrzeni, możemy manipulować ramami, łącząc je w rozmaite konfiguracje. Tak jak w przypadku klocków – im więcej ram Clever Frame, tym więcej możliwości przebudowy naszego zestawu. Jeden zestaw Clever Frame daje dziesiątki różnych konfiguracji. Łatwo dostosujemy się do aktualnego miejsca i eventu, a przez odpowiednią konfigurację swojego zestawu, możemy wykorzystaćgo w wielu miejscach jednocześnie. System daje możliwości wyposażenia w różne akcesoria oraz rozbudowy w dowolnym momencie. Konfigurujemy, przebudowujemy, ustawiamy – bez wysiłku i utraty jakości. Poprzez możliwość tworzenia wielu konfiguracji z zestawu Clever Frame dowolnie zabudujemy swoją przestrzeń promocyjną. Dzięki temu możesz wykorzystać Clever Frame w każdej sytuacji wymagającej promocji. Możliwości jest bez liku. Zabudowy targowe, ścianki sponsorskie, zabudowy shop-in-shop, powierzchnie promocyjne, wyspy promocyjne, scenografie eventów, pylony multimedialne – wszystko to tworzymy z Clever Frame. Ponieważ każdą z ram możemy wypełnić wymienną grafiką lub panelami z tworzyw i drewna, zamontować telewizor i inne akcesoria multimedialne, nasz zestaw zawsze będzie miał indywidualny i dopasowany do twoich potrzeb charakter. W związku z tym, że nie dysponujemy jeszcze zdjęciami produktów i producentów, gdyż będą one robione podczas spotkania z Panem Robertem Makłowiczem w sierpniu, w pierwszym etapie dokonujemy zakupu konstrukcji systemu i paneli maskujących a w drugim etapie będziemy mogli zlecić druk grafiki na panelach przednich i dokonać ich zakupu. Oferta |
Drugi i trzeci kwartał 2014 |
3.2.1 |
Ubezpieczenie systemów |
oferta |
|
3.3 |
Zakup namiotów |
Oferta: namiot szybkorozkładalny |
Drugi kwartał 2014 |
3.4 |
Zakup telewizora |
SAMSUNG UE46F6400, oferta |
Drugi kwartał 2014 |
3.5 |
Zakup krzeseł i wykładziny dywanowej na stoisko targowe |
oferta |
Drugi kwartał 2014 |
3.6 |
Zakup ławostołów |
oferta |
|
3.7 |
Zakup wyciskarki do soków |
oferta |
|
3.8 |
Zakup stojaków do restauracji sprzedających dania z lokalnych produktów |
oferta |
|
3.9 |
Zakup bombek choinkowych z nadrukiem logotypu "Dolnośląskie Smaki" oraz stojaków |
oferta | |
B. |
Promocja na targach |
Trzeci i czwarty kwartał 2014 |
|
1. |
Targi Produktów Tradycyjnych i Ekologicznych Regionalia |
Koszt usunięto |
|
2. |
Europejskie Targi Produktów Regionalnych |
Oferta targowa |
|
4. |
Targi Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON |
Oferta targowa |
|
5. |
EKOGALA 2014 w Rzeszowie w dniach 23-25 maja 2014r. |
Oferta targowa |
|
6. |
Targi Dobrego Jedzenia 7-8 czerwca 2014r. w Zielonej Górze |
Oferta targowa |
|
7. |
POLAGRA FOOD POZNAŃ 29 września – 02 października 2014r. |
Oferta targowa |
|
8. |
Praga |
Oferta targowa |
|
9. |
13-14 września 2014 r. VIII Prezentacje Gospodarcze Ziemi Ząbkowickiej |
Oferta targowa |
|
10. |
20 września 2014 r. Targi Produktu Lokalnego i Rękodzieła Artystycznego w Ząbkowicach Śląskich |
Oferta targowa |
|
11. |
28 września 2014 r. Dolnośląskie Święto Owoców i Warzyw DARY JESIENI we Wrocławiu |
Oferta targowa |
|
12. |
4 października 2014 r. I Ząbkowickie Targi Rolno-Spożywcze |
Oferta targowa |
|
IV. |
Profesjonalizacja produkcji wyrobów lokalnych na terenie Lokalnych Grup Działania biorących udział w projekcie w okresie 12 miesięcy realizacji operacji |
Czwarty kwartał 2014 |
|
A. |
Szkolenia i warsztaty dotyczące profesjonalnego wytwarzania produktów i wprowadzania do sprzedaży |
Naszym zdaniem najistotniejsza i bardzo innowacyjna część projektu w ramach której zostaną przeprowadzone szkolenia i warsztaty dotyczące profesjonalnego wytwarzania produktów i wprowadzania do sprzedaży, cykl szkoleń będzie obejmował: I. Ekonomiczne podstawy przedsięwzięcia . / 4 godz. a/wyliczenie kosztów / stałych, zmiennych , ogólnych; b/określenie skali produkcji / mini – max; c/cena , zysk, koszt sprzedaży II. Podstawy prawne działalności gospodarczej. / 4 godz./ a/ zgłoszenie działalności gospodarczej / sporządzenie wniosku, PKWiD/; b/formy opodatkowania / karta podatkowa, ryczałt, zasady ogólne/; c/podatki bezpośrednie / dochodowy , VAT/; d/podatki pośrednie; c/ ubezpieczenie społeczne / KRUS czy ZUS / III. Przepisy dotyczące produkcji żywności. / 8 godz./ a/ Zasady Dobrej Praktyki Higienicznej GHP; b/Zasady Dobrej Praktyki Produkcyjnej GMP; c/ HCCP – zasady tworzenie procedur; d/Opis procesu technologicznego; e/dokumentacja i opis produktu IV. Oznakowanie produktów tradycyjnych i regionalnych na rynku UE i w kraju. / 4 godz./: a/Oznakowanie w UE; b/oznakowanie krajowe / Jakość i Tradycja, oznakowania lokalne/ V. Produkty ekologiczne. / 4 godz./: a/certyfikacja surowców / gospodarstwa ekologiczne/; b/certyfikacja produkcji; c/etykiety produktów ekologicznych – znakowanie VI. Marketing – od produkcji do klienta. / 8 godz./: a/ elementy dobrego marketingu:- Produkt - Miejsce - Cena - Promocja; b/ plan marketingowy – podstawowe narzędzie działalności w biznesie. VII. Indywidualne konsultacje z zakresu technologii i zasad GMP własnego produktu: / 4 godz. dla zainteresowanych uczestników szkolenia/ a/Opracowanie procesu technologicznego produktu; b/Opracowanie procedury zgodnej z GMP i HCCP. Dzięki uzyskanym certyfikatom producenci będą mogli produkować i wprowadzać do obrotu (sprzedaży) swoje produkty. Dodatkowo zaplanowaliśmy dla uczestników projektu wyjazd studyjny w celu zobaczenia dobrych praktyk. Uczestnicy projektu będą także wyjeżdżać na targi i imprezy lokalne w celu promocji i sprzedaży swoich produktów. Projekt zostanie podsumowany wydaniem raportu z jego realizacji, wraz z naszymi doświadczeniami. |
|
1. |
Przeprowadzenie szkoleń-wynagrodzenie prowadzących |
oferta autorska |
|
2. |
Indywidualne konsultacje z zakresu opracowania procesu technologicznego |
oferta autorska |
|
2.1 |
Przejazdy do Wrocławia na indywidualne konsultacje |
planujemy 5 wyjazdów do Wrocławia na Uniwersytet Przyrodniczy |
|
3. |
Opracowanie i druk skryptu szkoleniowego |
oferta autorska |
|
4. |
wynajem sali i wyżywienie dla uczestników i prowadzących szkolenia |
oferta |
|
5. |
warsztaty z turystyki kulinarnej |
oferta |
|
V. |
Rozwój nowych form sprzedaży i systemów dystrybucji produktów lokalnych na terenie Lokalnych Grup Działania biorących udział w projekcie w okresie 12 miesięcy realizacji operacji |
||
A. |
Uruchomienie sklepu internetowego |
oferta |
Czwarty kwartał 2014 |
B. |
Udział w lokalnych imprezach i jarmarkach |
bezkosztowo |
Cały rok 2014 |
1. |
IV Jarmark Ziemi Ząbkowickiej w Kamieńcu Ząbkowickim |
bezkosztowo |
|
2. |
Jarmark Średniowieczny w Złotym Stoku |
bezkosztowo |
|
3. |
Festiwal Świętego Wawrzyńca w Karpaczu |
bezkosztowo |